سایبان برقی کبابخانه

سایبان برقی کبابخانه یکی از پروژه های اجرایی سایبان مغازه شرکت سایبان شاهد می باشد. مهمترین دلیل نصب سایبان برای مغازه ها ایجاد سایه است تا مشتریان از تابش مستقیم آفتاب در امان باشند. همچنین اجناس داخل مغازه و فروشگاه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما از بین نروند و سالم بمانند. سایبان برقی معمولا از جنس برزنت است و در برابر گرمای شدید و رطوبت مقاوم می باشد.

چادر های سایبان هرگز دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نخواهند شد و به خوبی در برابر نم و رطوبت مقاوم اند. اما مهم است که در زمان خرید چادر را مناسب با آب و هوای محل زندگی خودتان انتخاب کنید تا از مشکلات و خرابی های احتمالی برای سایبان ها جلوگیری گردد. این چادرها از گذشته مورد استفاده بوده اند و با استفاده از اهرم دستی باز و بست میشدند و سایبان ها را با استفاده از چهار چوب فلزی به هم محکم میکردند.

نوع پارچه و اتصالات در  بسیار مهم است و دوام آنرا تضمین خواهد کرد. نکته مهم در مورد این سایبان ها شرایط محیطی است که باید در زمان خرید سایبان به آن توجه کرد. طراحی و ساخت چادر مغازه یا سایبان برقی برای مغازه شما به طور اختصاصی انجام میگیرد. باید بر اساس ابعاد و اندازه چهارچوب و محل نصب سایبان این کار را انجام داد. اما سایبان تنها برای ایجاد سایه نیست و میتواند محل تبلیغات شما یا مشتریان شما هم باشد. با ایجاد خلاقیت روی چادر سایبان میتوانید علاوه بر زیبایی برای کسب و کارتان هم تبلیغ کنید.

 

نصب سایبان مغازه برای رستوران

دلیل نصب سایبان مغازه برای رستوران

چادر های برزنتی برای سایبان مغازه کمک میکند تا در طول روز مشتریان بتوانند روبه روی رستوران از خود پذیرایی کنند. یا در زمان انتظار در زیر سایه باشند و از گرما اذیت نشوند. همچنین که برای سایبان برقی امکان نصب پرده آب هم وجود دارد تا هم به زیبایی مغازه شما بیافزاید و هم خنکی بیشتری ایجاد نماید. علاوه بر اینکه سایبان مغازه میتواند به عنوان یک بنر تبیلغاتی برای شما باشد و نام تجاری شما را خیلی کاربردی و ارزان تبلیغ نماید.

طرح و رنگ سایبان کاملا مطابق با دکور و نمای مغازه شما انتخاب و طراحی میشود تا این هماهنگی محل رستوران شما را جذاب تر نماید. تنظیم و کنترل سایبان برقی کبابخانه نسبت به سایبان های قدیمی آسان تر است و تنها با یک ریموت انجام میشود. میتوانید به آسانی و از راه دور سایبان را باز و بست کنید. اسکلت سایبان مغازه بسیار محکم است و همچنین میتوان برای آن سنسور باد نصب کرد تا در زمان وزش های باد شدید به طور خودکار آنرا کنترل کرد.

سنسور باید همانطور که از نامش بر می اید در زمان تند شدن بادها سایبان را به طور اتوماتیک خواهد بست و این سلامت و ماندگاری سایبان را تضمین میکند. همچنین که شما نیاز ندارید به طور دستی آنرا جمع کنید. استفاده از سایبان مغازه به فصل های گرم و برای ایجاد خنکی و سایه محدود نخواهد بود. میتوانید برای سایبان مغازه اقدام به نصب هیتر نمایید تا در زمستان هم امکان نشستن مشتریان را فراهم نماید. گرمای هیتر به چادر سایبان آسیبی نمیرساند و اصلا آنرا خراب نخواهد کرد. بنابراین گزینه خوبی برای رستوران ها و مغازه های کوجک است که میخواهند از مشتری در فضای باز پذیرایی کنند.

 

نصب سایبان مغازه برای رستوران

تنوع کاربرد سایبان برای مغازه ها

انتقال و نصب سایبان برقی  یکی از مسائلی است که خریداران سایبان با آن درگیر هستند. طراحی و ساخت سایبان مطابق با متراژ و ابعاد مغازه شما انجام میشود و به طور ویژه برای همان محلی است که در حال حاضر در آن فعالیت میکنید. اما برای این وسیله در صورتی امکان جابجایی هم میتواند وجود داشته باشد. اگر ابعاد و چهارچوب پنجره و دکور مغازه جدید هم اندازه محل قبلی باشد میتوانید سایبان را باز هم در مغازه داشته باشید و از آن استفاده کنید.

برا این کار لازم است تا با شرکت تولید کننده سایبان تماس بگیرید و از آنها در خواست کنید تا این کار را برای شما انجام دهند. سایبان برقی کبابخانه تنها محدود به سر در مغازه نیست و میتوان از آن در تراس یا بالکن هم استفاده کرد. پس اگر در مغازه دارای تراس هستید و تمایل به کاربردی کردن فضای آن دارید بهترین روش مسقف کردن به وسیله سایبان است. هم میتوانید در این فضا میز و صندلی بچینید و هم امکان انبار کردن برخی وسیله ها زیر سایبان برقی وجود خواهد داشت.

اگر مبلمان فضای باز را مناسب انتخاب کنید سایبان مغازه به خوبی از آن مراقبت میکند. به این ترتیب زیبایی و ماندگاری دکور مغازه شما حفظ میشود. برای تمام مغازه دارها جذب مشتری و ایجاد آرامش و راحتی مهم است. بر این اساس نصب سایبان میتواند فضایی مدرن و زیبا را برای شما فراهم نماید.

سایبان برقی به ویژه برای کسانی که مجبور به کار در فضای باز هستند مورد نیاز است. این وسیله میتواند دما را تا میزان قابل توجهی خنک نگه دارد و این بزرگترین مزیت برای هر سایبانی محسوب میگردد.

 

خرید سایبان برقی مغازه

برای خرید و نصب سایبان مغازه ماندگار و زیبا باید آنرا از تولید کننده معتبر بخواهید. شرکت سایبان شاهد آماده است تا سایبان مورد نیاز شما را برای محل کسب تان ساخته و ارائه دهد. میتوانید جهت مشاوره و استعلام قیمت از طریق لینک زیر با همکاران ما در تماس باشید و انواع سایبان را سفارش دهید.